FAQ

Veel gestelde vragen

Mijn bestelling

  • Ik heb een fout gemaakt in de bestelling of de bijhorende tekst. Kan ik deze wijzigen?

Zolang een bestelling niet verwerkt werd, kan dit zeker.

Van zodra de bestelling verzonden werd, kan er niet meer gewijzigd of geannuleerd woren.

Wil je iets aanpassen? Mail dan naar info@salvari.be

  • Kan ik een product retourneren?

Aangezien de Salvari pakketjes voeding en verzorgingsproducten bevatten, is retourneren geen optie. 

Indien u, om één of andere reden, niet tevreden bent over een bepaald product, mag u via mail contact opnemen en dan zoeken we samen een oplossing.

Mijn levering

  • In welke landen leveren jullie?

Wij versturen pakketjes binnen België en naar Nederland.

  • Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Wij trachten steeds om jouw pakketje binnen de 24 à 48 uur te verzenden nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.

Van zodra jouw bestelling is ingepakt en overhandigd aan de transporteur, krijg je van ons een mailtje. We bezorgen jou dan ook een track & trace code zodat je jouw pakketje kan volgen.

Onze transporteur levert normaal de dag nadien.

  • Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
  • Een artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt dit terug op stock?

Jammer om te horen dat jouw favoriete product niet meer beschikbaar is! 

Wij proberen er steeds voor te zorgen dat onze stock zo snel mogelijk terug wordt aangevuld. Dit is natuurlijk afhankelijk van onze leveranciers. 


Voor specifieke vragen hieromtrent, verwijs ik je opnieuw graag door naar info@salvari.be

Mijn betaling

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij het afronden van jouw bestelling kan je kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:


  • Bancontact
  • Creditcard – Visa – Mastercard


Opgelet!

Jouw pakket wordt pas verzonden wanneer wij de bevestiging krijgen van een geslaagde betaling door de uitgever van jouw betaalkaart.

De verzendkosten bedragen standaard binnen België:

7 euro per pakket - met Bpost & Post-NL

5,6 euro per pakket - met DPD


Naar Nederland:

9,6 euro per pakket - met Post-NL

  • Ik woon in de buurt, kan ik mijn pakketje ook zelf komen afhalen?

Dat kan, enkel na afspraak. Wanneer je bij jouw bestelling aanduidt dat je jouw pakketje wenst af te halen in Erembodegem (Aalst), zullen wij jou telefonisch of per mail contacteren om een afhaalmoment vast te leggen.

  • Waarom staat er geen BTW bedrag op mijn factuur?

Voorlopig ben ik nog een kleine onderneming die vrijgesteld is van BTW-plicht. 

Privacy policy

OK