Mijn bestelling
Zolang een bestelling niet verwerkt werd, kan dit zeker.
Van zodra de bestelling verzonden werd, kan er niet meer gewijzigd of geannuleerd woren.
Wil je iets aanpassen? Mail dan naar info@salvari.be
Aangezien de Salvari pakketjes voeding en verzorgingsproducten bevatten, is retourneren geen optie.
Indien u, om één of andere reden, niet tevreden bent over een bepaald product, mag u via mail contact opnemen en dan zoeken we samen een oplossing.
Mijn levering
Wij versturen pakketjes binnen België en naar Nederland.
Wij trachten steeds om jouw pakketje binnen de 24 à 48 uur te verzenden nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.
Van zodra jouw bestelling is ingepakt en overhandigd aan de transporteur, krijg je van ons een mailtje. We bezorgen jou dan ook een track & trace code zodat je jouw pakketje kan volgen.
Onze transporteur levert normaal de dag nadien.
Jammer om te horen dat jouw favoriete product niet meer beschikbaar is!
Wij proberen er steeds voor te zorgen dat onze stock zo snel mogelijk terug wordt aangevuld. Dit is natuurlijk afhankelijk van onze leveranciers.
Voor specifieke vragen hieromtrent, verwijs ik je opnieuw graag door naar info@salvari.be
Mijn betaling
Bij het afronden van jouw bestelling kan je kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
Opgelet!
Jouw pakket wordt pas verzonden wanneer wij de bevestiging krijgen van een geslaagde betaling door de uitgever van jouw betaalkaart.
De verzendkosten bedragen standaard binnen België:
7 euro per pakket - met Bpost & Post-NL
5,6 euro per pakket - met DPD
Naar Nederland:
9,6 euro per pakket - met Post-NL
Dat kan, enkel na afspraak. Wanneer je bij jouw bestelling aanduidt dat je jouw pakketje wenst af te halen in Erembodegem (Aalst), zullen wij jou telefonisch of per mail contacteren om een afhaalmoment vast te leggen.
Voorlopig ben ik nog een kleine onderneming die vrijgesteld is van BTW-plicht.